La Intersindical organitza les “Jornades de formació de Construïm el futur!”

En el marc de la campanya “Construïm el futur!” que actualment està impulsant La Intersindical per explicar els principals eixos d’actuació per al sindicalisme republicà i per al desplegament de la justícia social per a l’establiment d’un espai de justícia social, en clau independentista i de classe hem organitzat quatre jornades de formació virtuals per presentar quatre grans eixos de construcció nacional, social i laboral.

El 22 de març les jornades seran presentades per en Sergi Perelló, secretari general de La Intersindical i en aquesta primera jornada la temàtica a tractar serà “Construïm el futur amb la llengua i anirà a càrrec de Jordi Martí, professor i de Marta Molina, coordinadora del la comissió de llengua de la Intersindical

El 5 d’abril serà el torn de parlar de “Construïm el futur amb un nou model productiu” amb Antoni Soy, economista i Marc Faustino, secretari d’acció sindical.

El 19 d’abril parlarem de Construïm el futur amb una Renda Bàsica Universal” amb Carme Porta, activista i Núria Ferrandis, secretari de coordinació interna

Finalment el 26 d’abril, i per tancar el cicle de jornades formatives, parlarem de dos grans reptes laborals i socials “Construïm el futur amb una millor qualitat de vida de les persones: salari mínimreducció de jornada laboral” amb Miquel Puig, economista i Sergi Perelló, secretari general

Totes les sessions es faran a partir de les 18.30 hores i es podran seguir al nostre canal de YouTube.